lørdag den 4. november 2023

Fordi jeg kan lide den / Because I like it

Jeg elsker min rygsæk. Jeg elsker den virkelig, virkelig meget! Den er altid med, og jeg har jo virkelig alt hvad jeg behøver i den! Det er rart at have plads til strikketøjet OG nogle indkøb på vej hjem. 
Det er virkelig sjældent at rygsækken ikke kommer med mig alle vegne (for eksempel kom den altså ikke med til bryllup) og jeg ved ikke hvad jeg skulle gøre uden den!
Fordi jeg bruger den hele tiden bliver den faktisk slidt i løbet af nogle år. Der var hul i kanten bagved, så nu har jeg købt en ny. Magen til. Super kedeligt, men farven er pæn og jeg ved jo hvor alle lommerne er! Har I andre noget hvor I køber præcis det samme når det går i stykker?

I love my backpack. I really, really love it a lot! It comes with me all the time, and I really have everything I need in this! I love having room for my knitting AND for some shopping on my way home. It's a really rare day without the backpack joining me everywhere I go (for instance, it did not come to the wedding with me) and I don't know what I'd do without it!
Since I use it all the time, it gets worn out after some years. It had a hole on the edge in the back, so now I bought a new one. Identical. Super boring, but I like the color and I know where all the pockets inside are! Do you have anything where you buy exactly the same thing if something breaks?

4 kommentarer:

  1. Ih, hvor jeg forstår dig og jeg er smadderærgerlig over at min rygsæk ikke bliver produceret længere. Rygsæk og så cykelcomputer, de skal bare være ens, så man ikke skal tængke så meget ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. TAK fordi jeg ikke er den eneste! Surt med den du ikke kan få mere.....

      Slet
  2. jeg bruger en taske fra reisenthel, den kan rumme - og næsten tåle alt, bliver regelmæssigt skiftet ud, fordi det slider på tasken, at være ude i al slags vejr på en cykel

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er så glad for at du har det på samme måde med en taske! Det skal bare fungere.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails