fredag den 10. november 2023

Et ærme! / A sleeve!

Det er ikke super sjovt at strikke ærme i mørkebrun glatstrik. Virkelig ikke!
Men nu er det første ærme endelig strikket og jeg er i gang med det andet. Den bliver så fin når den er færdig! Og jeg håber virkelig den passer.......

It's not really that fun knitting a sleeve in dark brown stocking stitch. Not at all!
But now the first sleeve is finally done and I've started the second one. It is going to look so good once it's done! And I really do hope it fits.....

5 kommentarer:

  1. TRor du der findes et "Second Sleeve Syndrom" også ... hvis ja, så lider jeg i hvert fald af det.
    Din sweater ser bare så fin ud - hvis den var blevet min (da den passede ;) ) var jeg blevet super-glad!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Det er meget mærkeligt, for jeg synes tit nummer to er nemmere. Ihvertfald går det andet ærme meget hurtigere!
      Og ja - jeg tror også virkelig jeg ville være blevet glad for sådan en sweater som barn!

      Slet
  2. Du har sikkert skrevet det på et tidspunkt (hvor det ikke var aktuelt for mig😉) - vil du gentage, hvorfra du har den skønne opskrift?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg nok ikke skrevet, men det er denne her: https://www.ravelry.com/patterns/library/fossil-frenzy-tee-jr
      Jeg har bare lavet lange ærmer. Der er fine diagrammer til hver størrelse.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails