lørdag den 11. november 2023

Næste barn / Next kid

For nogle dage siden gik det op for mig, at jeg faktisk skulle i gang med at planlægge næste tur til Disneyland. Så onsdag aften sad jeg og gjorde det INDEN jeg satte sidste touch på torsdagens undervisning. (Jeg er stadig ikke sikker på at det var den bedste rækkefølge!)
Torsdag morgen nåede den unge mand ikke at få at vide at det er planlagt, men fredag fik jeg billede af ham! Lige samme dag som billedet af ham som knapt 1 år gammel dukkede op i mine minder. 
Det er da hyggeligt at se ham ved siden af sig selv! Nu glæder jeg mig så til februar. Det er så helt utroligt nemt at have børn med i Disneyland - de sover altid helt vildt godt!

A few days ago I realized that I actually need to start planning my next trip to Disneyland. So on Wednesday evening, I booked my trip BEFORE adding the final touches to the planned education on Thursday. (I'm still not sure if that was the best way to do it!)
On Thursday morning, there wasn't time to tell the young man about the plans, but on Friday, I got a picture of him! The same day when a photo of him as almost 1 year old appeared in my memories. 
It was really fun to see him beside himself like this! So now I'm looking forward to February. It's so easy bringing children to Disneyland - they always sleep like a dream!

2 kommentarer:

  1. Ja,det er lige det med arbejde før fornøjelse, men det er nu ikke altid det er det sjoveste.......
    Det lyder til i har en dejlig tur i vente.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails