søndag den 19. november 2023

Helt andre planer / Totally different plans

Jeg havde tænkt at denne her weekend bare skulle bruges derhjemme. Alene. Total afslapning!
Men så først skrev min niece om hun måtte komme og overnatte, og fredag blev jeg så spurgt om pigerne fra Haslev kunne være hos mig lørdag aften, fordi deres babysitter alligevel ikke kunne. 
Så det der med min totale afslapning blev til at gøre klar til gæster i stedet! Da de kom tog vi hen og besøgte min niece på cafeen hvor hun arbejder og fik varm chokolade og kaffe. De synes hun er mega-sej! 

I thought I would spend this weekend at home. Alone. Total relaxation!
But then my niece wrote and asked if she could come and stay over, and on Friday I was asked if the girls from Haslev could be with me on Saturday evening, because their babysitter couldn't have them. 
So my relaxation plans turned into getting ready for guests instead! When they came, we went to see my niece at the café where she works and had hot chocolate and coffee. They do think she is sooooo cool!
Bagefter tog vi hjem og så Bagedysten. Det var SÅ hyggeligt, selv om det var lidt svært at strikke med et barn på skødet! 
De faldt ret nemt i søvn og vi sov alle alt for længe i morges. Jeg vågnede kun lige før de skulle hentes og fik dem op. 
Så det blev en virkelig hyggelig og afslappende weekend alligevel! Helt anderledes end jeg havde tænkt og nærmest meget hyggeligere. 

Afterwards we went home and watched the Baking show. It was SO nice, although it was a bit difficult knitting with a child lying on the lap!
They fell asleep quite easily and we slept far too late this morning. I only woke up right before they were picked up and got them dressed. 
So it ended up being a really nice and relaxing weekend after all! Totally different from what I thought, but actually a lot nicer. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails