tirsdag den 12. marts 2024

5

Pakken er nået frem og gaven åbnet, så nu kan I se strømperne! Mønsteret hedder "Diagon Ally Socks" og er både fint og enkelt. Strikket i dejlig Wollmeise i pink og brun, så de er bløde og varme. 
Jeg havde lidt travlt da jeg strikkede dem, men jeg nåede det da så pakken kunne komme af sted og faktisk kom den frem på bare en uge! Det var nok også på grund af travlhed jeg valgte et enkelt mønster. 

The package has arrived and the gift is opened, so now you can see the socks! The pattern is called "Diagon Ally Socks" and it's both pretty and simple. Made with lovely Wollmeise in pink and brown colors, and they are soft and warm. 
I was in a bit of a hurry when I knit them, but I made it in time for the package to be mailed and actually it arrived in just one week! I guess it was the rush that had me pick the simple pattern. 
Der er mønster på benet, men når man så kommer ned på foden er der mindre og mindre mønster. I stedet kommer der glatstrik, og en fin detalje er så at de er spejlvendte. Det ser ret godt ud, synes jeg. 
De er strikket på pind 2,5 og vejer 105 gram. 

The leg is all patterned, but once you get to the foot, the pattern sort of shrinks. Instead there is stockinette stitch, and a nice detail is that they are mirrored. It looks quite good, I think. Knit on 2.5 mm needles and they weigh 105 grams. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails