mandag den 11. marts 2024

Hurra! / Hooray!

I dag er det min kære søsters fødselsdag! Sidste år var hun i Danmark og vi fejrede det noget så godt. I år er hun derhjemme, og har fejret det godt! I anledning af dagen får I simpelthen en fødselsdagsroset som opskrift! Jeg har IKKE hæklet en til min søster (jeg ved heller ikke hvordan jeg lige skulle få skrevet 47 og er heller ikke sikker på hun ville påskønne det) men hun har fået den gave jeg sendte, så i morgen må I se hendes strømper. Rosetten finder du her
 

Todays it's my dear sister's birthday! One year ago she was in Denmark and we really celebrated her. This year, she is at home, and had a nice party! Because of her birthday, today's pattern is a birthday rosette! I did NOT make one for my sister (I don't know how I would get the 47 to fit and I'm not sure she would really appreciate it) but she did receive the package I sent, so tomorrow you will get to see her socks. The rosette can be found here

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails