torsdag den 7. marts 2024

2 dage mere / 2 more days

Om 2 dage skal jeg til fødselsdag og de her strømper skal være færdige. Jeg strikker alt hvad jeg kan! Jeg begyndte så småt på hælen på den anden strømpe i går aftes, så jeg tror jeg når det. Men der skal strikkes en hel del mere. Jeg ved ikke om jeg skal håbe på forsinkelser med toget. Selv om jeg så ville få lidt mere strikketid. Man skal ikke udfordre skæbnen og Skånetrafiken!

In 2 days I will be going to the birthday and these socks will have to be finished. I'm knitting all I can! 
I've started the heel on the second sock last night, so I do think I'll make it. But there is a lot of knitting left to be done. I don't know if I dare hope for the train to be late. Although it would mean more time for knitting. Don't challenge destiny or Skånetrafiken!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails