tirsdag den 5. marts 2024

Jeg havde planlagt at strikke hurtigere / My plan was to knit faster

Det var en dejlig weekend med masser af tid til at strikke! Der var meget der skulle strikkes - på lørdag skal jeg til fødselsdag hos min nevø og han skal have strømper. Jeg havde tænkt at jeg ihvertfald skulle blive færdig med den første. Hele. Strømpe. 
Nu skal der så strikkes en del resten af ugen også. Jeg håber jeg når det! 

The weekend was really nice with plenty of time for knitting! There was a lot to knit - this Saturday I will be going to my nephew's birthday and he will have socks. I did think that I would at least finish the first. Whole. Sock. 
So now I will have to knit a lot all week. I do hope I will make it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails