torsdag den 28. marts 2024

Plan

Det her er det mønster jeg har valgt til PhD forsvar om en måneds tid. Jeg synes det så sjovt ud og jeg tror det bliver rigtig flot i de to farver lyserød!
Jeg er overhovedet ikke i gang endnu. Jeg sidder stadig fast i strømper. Jeg håber snart jeg kommer i gang! Når jeg kommer så langt skal der nok komme billeder. Mange billeder!

So this is the pattern I picked for the PhD defense in about a month. I though it looked fun and I do think it will look very good with the two pink colors!
I have by no means started yet. I'm still stuck in all the socks. I do hope that I will soon be able to start! When I get that far there will be photos. A lot of photos!

2 kommentarer:

  1. Det er da et festligt mønster - jeg glæder mig til billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det ser virkelig sjovt ud at strikke! Jeg glæder mig til at komme i gang.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails