torsdag den 21. marts 2024

Grundigt / Thoroughly

Årets første garnkøb er i hus! Og det var et grundigt køb, som I kan se!
I søndags var jeg til barnedåb. I Sommersted. Jeg havde læst på Facebook at Susse stopper. Sidst jeg var til barnedåb ville jeg have kigget forbi, men hun var ikke hjemme. Denne gang skulle det være! Hun farver det flotteste garn og jeg ville virkelig gerne hilse på hende når jeg var i nærheden! 
Så da alle de andre skulle gå tur gik jeg også tur. Og kom tilbage med disse ret anselige mængder garn. 
Men jeg fortryder altså ikke. Hvordan skulle jeg kunne det? Så fint uldgarn i så fine farver! Jeg glæder mig til at tænke over hvad jeg skal strikke af det. 

The first yarn has been shopped this year! And I did a thorough job, as you can see!
This Sunday, I went to a christening. In Sommersted. I read on Facebook that Susse will stop. Last time I went to a christening there I wanted to drop by, but she was not home. This time, I wanted to go! She is such a crafted yarn dyer and I really wanted to pop by and say hello now that I was in the area!
So when everyone else went for a walk, I also took a walk. And came back with this rather huge amount of yarn. But there are no regrets. How could I have any? So pretty wool in all these beautiful colors! It will be so fun wondering what to knit from this. 

4 kommentarer:

  1. Tilykke med købet af det flotte garn - det kan der strikkes mange strømper af til glæde for dine mange familiemedlemmer! Måske også en lille sag til dig selv? Vh Fru Moll

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Det værste er næsten at jeg IKKE købte noget strømpegarn! Jeg tror simpelthen hjernen slog fra da jeg stod der.
      Og jeg tror bestemt noget skal være til mig!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails