søndag den 17. marts 2024

En kjole / A dress

I dag skal familiens yngste døbes. Nogle gange har jeg strikket en lille kjole til barnedåb, men det kunne jeg simpelthen ikke nå denne gang. Så i stedet fandt jeg det nemmeste kjolemønster jeg har og fik klippet og syet nogle aftener i denne uge. 
Den er da sød, ikke? Mønster fra Meedom og Meedom i størrelse cirka 6 måneder. Stof med dukker, vist nok fra USA. Jeg håber de kan lide den. 

Today, the youngest member of the family is getting christened. Sometimes I've knit a little dress for the little girls, but I simply didn't have time for it this time. So instead, I found my easiest sewing pattern for a dress and spend some evenings cutting and sewing. 
It's cute, don't you think? Pattern from Meedom and Meedom in a size around 6 months. Fabric with dolls, I think from the US. I do hope they like it. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails