lørdag den 30. marts 2024

Nu skal det være færdigt / Now it needs to get done

Min niece gik i gang med et tæppe sidste sommer - et ret fint et! Men så gik hun i stå. Og flyttede. Og siden da har det så ligget i min kælder. 
Jeg synes helt ærligt det er synd for tæppet, så nu har jeg bestemt mig for at lave det færdigt. 
Hun købte et fleecetæppe til fyld, men det er ikke særlig stort, og trods at det var min (strålende?) ide så købte jeg et større stykke fleece. Det skal jo helst blive en god størrelse. 

My niece started sewing a blanket last summer - a really pretty one! But then she stopped. And moved out. And since then the blanket has just been lying in my basement. 
Honestly I do feel sorry for the blanket, so I decided that I will finish it. 
She bought a fleece blanket for the filling, but it's not that big, and although it was my (brilliant?) idea, I changed my mind and bought a bigger piece of fleece. It shouldn't be too small. 
Nu er kanterne planlagt, og så håber jeg bare jeg får det syet her i påskeferien! I dag er jeg godt nok på arbejde, men mon ikke jeg når det? Jeg glæder mig til det er færdigt!

The borders are planned, and then I just hope I get it done during Easter! So today I will be working, but I hope I'll make it. I do look forward to getting it done!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails