fredag den 3. juli 2009

Bøgerne, du ikke anede eksisterede.....

Hvad med denne her? 20 strikkede kager.... Namme-nam!
Der er også denne her: "Knitted Gardens" - strik din egen lille bonderose-idyl. Perfekt til storbyen?
Eller hvad med "Jelly Yarns" - nogensinde hørt om det? Bogen med opskrifter er nok et must, hvis du nogensinde kommer forbi dette garn! Fint garn i plastik i opsigtsvækkende farver!
Der er selvfølgelig også den sybog, som du helt og aldeles sikkert IKKE har. (skal vi vædde?) "The Perfect Apron" - 35 fun and flirty designs.... - forklædet, det helt sikre score-trick!
Jeg modtog i går "A gathering of lace" - en fantastisk bog med utroligt mange lace-opskrifter. Købt fra England, ret billig. Med bogen fulgte et bogkatalog fra forlaget. Ret normalt, ville jeg mene! Men bøgerne i kataloget! Tænk - et katalog udelukkende med håndarbejds- og kunsthåndværksbøger! Fantastisk. Især alle de ovenstående bøger, som jeg aldrig i min vildeste fantasi havde forestillet mig eksisterede.... (Kan jeg overhovedet leve videre uden kagebogen?)
Der var også nogle meget fine nogle. Denne her og denne her ville jeg rigtig, rigtig gerne have...
Iøvrigt - i går flyttede Professor Layton også ind. For første gang i meget lang tid blev Nintendo DS-en tændt pga. et helt nyt spil - til mig! Et puslespil, kan man vel næsten kalde det. En lang række gåder. Foreløbig et hit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails