tirsdag den 13. oktober 2009

Den første af de små huer

Den første hue blev færdig og mangler nu kun nogle bånd. Den er ret lille - jeg opdagede, at mine pinde var 2½, ikke 3, så de følgende bliver nok lige en tand større.
Heldigvis skal det jo være størrelse nyfødt, så det går nok!
Kufferten er iøvrigt næsten pakket til kongres i USA. Inkl. en hel del garn..... Sådan noget islandsk pladeuld fylder en del, når det er rullet op i et nøgle! Jeg glæder mig til at komme igang med svogerens sweater.
Desuden glæder jeg mig til at modtage den pakke, jeg har bestilt fra Knitpicks. For første gang skal jeg udnytte nogle dages hoteladresse i USA, og har bestilt et sæt strømpepinde, nogle farver og lidt ...... nå ja, garn.
Evt. indlæg de næste dage bliver uden billeder, men du er velkommen til at lukke øjnene og forestille dig Minneapolis - en meget, meget kold by, har jeg hørt! Alt det strikkede vintertilbehør skal luftes! (hurra!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails