lørdag den 31. oktober 2009

Strikkede briller.....

En af nevøerne holder 18 års fødselsdag i dag - og som tidligere nævnt har han allerede sidste år ytret ønske om et par strikkede briller....
Her er de så!
De krævede aflivning af et par 3D-briller fra biografen, men jeg er meget tilfreds med resultatet. 10 gram Opal Hundertwasser strømpegarn gik der til, men så syntes jeg også at resultatet blev tilstrækkeligt spraglet.
Betræk til stængerne strikkede jeg som en forstørret hestetømme, og betrækket til "glassene" strikkede jeg fladt og syede fast omkring bagefter.
Det tog slet ikke så lang tid, som jeg troede.... Faktisk bare en aften og en morgen.
Jeg ved ikke helt, om jeg skal sætte glas i igen. Måske. Må bestemme mig, inden jeg skal til fødselsdag om 2 timer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails