søndag den 4. oktober 2009

Fine, farvestrålende, forsinkede fødselsdags fod-fuderaler

Endelig blev der lidt færdigt! Strømperne, der skulle have været medbragt og afleveret til fødselsdag i går. Det blev de så ikke, men modtageren tager nok gerne imod dem, selv om de er lettere forsinket.
Jeg er helt vild med farverne i garnet, der blev indkøbt i Wien. Det er fra Lana Grossa og hedder Solo. Én enkelt, ganske tynd tråd af det blødeste, blødeste uld.
Jeg er meget tilfreds med, at der røg 2 nøgler mere af dette garn i kufferten, og glæder mig til mine egne strømper!
Ca. 85 g garn til et par strømper.
Jeg har bevidst lavet strømperne, så striberne absolut ikke passede. Da den første strømpe var færdig, var garnet nået til lige efter det farvestykke, hvor den første strømpe var startet i mønsteret, og så valgte jeg istedet bare at strikke fra den anden ende af garnnøglet, så de blev helt forskellige i stedet for bare lidt forskellige....
Forresten er der flere UFOer i lejligheden - spiderman-huerne kalder, så jeg smutter igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails