lørdag den 3. oktober 2009

Modtaget med glæde

Nevøen fik sin trøje og var ualmindeligt glad. Hætten kom straks op, for "den kradser jo ikke!" (Han har også altid været et "hættebarn")
Som det ses, er modellen noget lang og tynd, ligesom drengen, og ikke kæmpe-bred. Men den passer da. Jeg synes, det har hjulpet lige at lave de ekstra 5 cm forneden, og satser på, at han nok kan passe den her i vinter, inden han - som lyn og torden - vokser ud af den igen. (Jeg har faktisk engang strikket en trøje til ham, som han nåede at passe i ca. 14 dage. Derefter blev det forår. Nu kan lillebroderen til gengæld passe den - nææææææsten! - så han bliver nok tvunget til at gå i den de næste par år!)
Jeg ved ikke lige, hvorfor hætten ser sådan lidt nisse-agtig ud. Håber, det kan forsvinde igen...
Hans øvrige udtalelser om blusen? "Nøj, flammerne er flottere, end man kunne tegne dem!"
Tror egentlig bare, jeg skal droppe min pasforms-skepsis og glæde mig med ham.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails