torsdag den 22. oktober 2009

Jeg er ved at få roterende fis i huen!

Eftersom jeg er i gang med nr. 14 hue på 1½ måned, er det vel tilladt.....
Især fordi de 14 huer er strikket efter sølle 3 opskrifter! Men det er nu kun baby-hue opskriften jeg kan udenad endnu....
Det er kun 2 babyhuer, der er helt og aldeles færdige. Yderligere 2 er syet sammen, men har ikke fuldtallige stropper og de sidste 4 er ikke engang syet sammen, men ligger og ser lidt flagermus-agtige ud.... Eftersom jeg har besluttet mig for at strikke snore (i-cords/hestetømme), tager det lidt tid, men jeg når det jo nok! Lige nu skal "Den Sorte Død" ihvertfald have førsteprioritet.
Mit halve kongerige sjal ligger lige nu i vaskemaskinen. Jeg er stadig begejstret for farverne, og kan egentlig også godt lide mønsteret i multifarvet. Er spændt på at se det efter udspænding!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails