tirsdag den 3. november 2009

Ahem..

Sad lige og fandt en side, hvor de sælger "originalt" Schoolhouse Press garn, noget af det tætteste, man kommer på Elizabeth Zimmermann garn i mine øjne. Måske er jeg bare lidt naiv eller sådan, for - ved du hvad? Det er da "bare" islandsk pladegarn!
Nu er jeg jo kommet i gang med svogerens sweater (hvorefter jeg gik i stå igen) og har lidt mere hold i mine meninger om pladegarn. Det er superlækkert på en rigtig sprød måde. Ikke bare sprød på "jeg knækker lige om lidt måden", men sådan med godt hold i. Svært at forklare.
I tilfælde af, at jeg pludselig får de 1,8 kg garn strikket op derhjemme, tror jeg nu nok bare jeg vil gå hen i Jorungarn og købe mere autentisk, islandsk garn. Ikke bestille det fra USA eller UK eller noget. (Sådan er der så meget!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails