søndag den 29. november 2009

Et par gaver mere

Lidt mere fra den vestlige del af verden.
Lego-minut-uret er nub fødselsdagsgave, som jeg lige fik i går. Man kan spekulere sig halvt ihjel over, hvorfor mine venner tit kommer med bemærkningen "jeg så det her og tænkte på dig" - men faktum er, at jeg er smadderglad for det.... Lige lidt spøjst og brugbart. Jeg skal ihvertfald nok passe godt på det!
Den lille Starbucks kop er til juletræet. Indkøbt af mine søde søster i San Fransisco. Den er totalt ramt lige i plet til mig.
Dels elsker-elsker-elsker jeg Starbucks.... En rigtig god USA-tur inkluderer morgenmad/eftermiddagskaffe/hyggekaffe på Starbucks. Eller. "Kaffe" er måske ikke den rigtige beskrivelse (undtagen Starbucks i Wien - dernede serverer de KUN rigtig kaffe - uagtet at det er en amerikansk kæde). Magen til sødt sukkerstads skal man lede længe efter, så "slik-kaffe" er måske et mere korrekt ord? Nå - tilbage af tangenten igen. Jeg elsker at finde finurlig juletræspynt. Særlig sådan noget, der vækker minder om det sted, det blev købt. Det bevirker ikke nødvendigvis jordens kønneste juletræ, og ihvertfald overhovedet ikke noget, der minder om stil. Men højt elsket er det! Derfor er Starbucks koppen et kæmpehit!
Beklager iøvrigt, at mit dumme kamera insisterer på selvkørende at "stille skarpt" - jeg ved ikke helt, hvad det stiller skarpt på! Måske på en kommende dag, hvor det skal tage mere seriøse billeder? (Nok ikke den bedste strategi hen imod at blive et "seriøst" kamera)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails