tirsdag den 4. marts 2014

At lære noget nyt / Learning something new

For nu at fejre mig selv, købte jeg den sidste, store Helga Isager bog. Der er nu ikke meget nyt i, men den er smukt, smukt lavet. Nå ja. Og så fik jeg opskriften på Coral. Ikke værst!
De næste par måneder med masser af arbejde skal jeg gøre mig umage med at være asocial når jeg har fri. Sidde derhjemme, slappe af og gå tidligt i seng.
Jeg tvivler kraftigt på, at det skulle kunne lykkes! Men hvis det nu bare kunne lykkes sådan 3-4 aftener om ugen, så er jeg vist kommet ret langt......
Så må jeg sidde og kigge i de nye strikkebøger! (Og strikke lidt)

For celebration of me, I bought the most recent book by Helga Isager. Not much new in that book, but it is very, very beautiful. Oh well. And I got the pattern for Coral. Not bad!
During the next few months with lots of work, I really have to do my very best not being too social when off from work. Sitting at home, relaxing and going to bed early. I really doubt my success in doing this!
But if I succeeded 3 or 4 nights a week, I guess that would be really good......
Then I can look through the new pattern books! (And maybe knit a little)

8 kommentarer:

  1. the cover is beautiful, and coral is gorgeous! there's a definite call for quiet nights at home with that book!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you. The others tell me her patterns have been re-written and improved as well. That is a great advantage!

      Slet
  2. Tørstrik kan man ikke få for meget af ;-)
    Og Coral er for fed!!!

    SvarSlet
  3. Det er en pragtfuld bog og selv om der ikke er meget nyt i den, så er alle opskrifterne strikket om og rettet til og nogle er strikket i andre garner, så lidt nyt er der da.
    Held og lykke med at slappe af. Man kan sagtens lære det, ja endda blive helt forfalden til det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Se, DET lyder godt! At opskrifterne er rettet til er ikke værst. Tak for den oplysning!

      Slet
  4. At strikke og se i strikkebøger er glimragende afslapningsformer. Lækker Coral og fin bog!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg må jo prøve og se hvad det fører til!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails