mandag den 31. marts 2014

Bittesmå / Teeny tiny

Da jeg var barn, var bittesmå dukker eller figurer noget af det ultimativt mest nuttede man kunne have. De kunne ligge i penalhuset eller i lommen.
Lur mig, om ikke det stadig er sådan?
De bittesmå kaniner eller bamser er der mønster på her.
P.S. Hvis du synes de trænger, er der opskrift på tøj til dem lige her.

When I was a child, tiny little dolls and figures were some of the very cutest thing you could have. They could lie around in the pencil-case or in a pocket.
I could be wrong, but I think that is still the case?
The tiny little rabbits and teddy-bears can be found here.
P.S. If you think they look cold and bare, there is a pattern for clothes right here.

6 kommentarer:

  1. Mega søde minibamser. Har selv en kanin.

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt huske den periode - sjovt at den er tilbage.

    SvarSlet
  3. De er søde, det er ikke mange masker der kræves til at fremtrylle så små dyr :))

    SvarSlet
  4. Er det fremme endnu???? Hittet dengang var at have en miniboelle.

    SvarSlet
  5. Ja, de er rigtig søde, ikke? Jeg ved bare ikke, om det er et rigtig hit eller bare mig, der er sentimental......

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails