søndag den 2. marts 2014

Blomster / Flowers

Det gode ved at skulle fejre noget, er, når nogen andre også vil være med til at fejre. Det bliver bare meget bedre!
De sidste dage har jeg fået hele 2 fine buketter. Den røde lå på mit bord i går, da jeg kom hjem fra niecen. Jeg opdagede det ikke engang med det samme at der lå en kæmpe, grøn pakke på mit bord!
Er den ikke fin?

The good thing about celebrating something, is when others celebrate with you. It gets so much better!
The past few days brought me not only one, but 2 pretty bouquets. The red one lay on my dinner-table yesterday when I returned home from my niece. I didn't even notice it right away, the big, green package on my table!
Isn't it pretty?
Den gule og hvide fik jeg på arbejdet. Kæmpestor og fin! Sammen med buketten kom også mit helt eget diplom. Det får man nemlig ikke mere fra sundhedsstyrelsen...... Kun elektronisk.
Begge buketter pynter og dufter. Fantastisk!

The yellow and white one was from my work. Gigantic and beautiful! With the bouquet came my very own diploma. You don't get that from the authorities anymore...... Only electronically!
Both bouquets really light up and smell nice. Amazing!
Så er der den sidste blomst. Tempelblomsten. Der mangler altså ikke så meget. Det er bare de forfærdeligt lange omgange og 2 par strømper der står i vejen for at den bliver færdig..........

And then the final flower. The temple flower. I don't have a long way to go. It's just the very long rounds and then the 2 pairs of socks that stands between this stage and the finished project......

13 kommentarer:

  1. Fantastisk christunte, at du nu er blevet børnelæge. Rigtig hjertelig tillykke. Med alle dine nevøer og niecer er du vist godt rustet til at håndtere de fremtidige patienter, for alle os der har fulgt din blog ved, at dit hjerte brænder for børn og at du har masser af erfaring med dem. Jeg ønsker dig alt godt i dit nye hverv og glæder mig til at følge med her fremover.

    SvarSlet
  2. Kæmpe tillykke. Buketterne er meget smukke begge to. Din tempelblomst blir flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg håber, den tempelblomst bliver færdig. Snart!

      Slet
  3. Dejlige buketter alle tre - stort tillykke med din nye titel :))

    SvarSlet
  4. Fuldt fortjente og smukke blomster.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Det er så skønt med blomster!

      Slet
  5. Tillykke, de ser dejlige ud. Især den sidste er jeg lidt jaloux over ;-)

    SvarSlet
  6. flowers and diploma! congratulations! it's so fabulous!

    SvarSlet
  7. Hov!? Man skal da bare lige vende ryggen til pc'en i en 14 dages tidførend der sker ting og sager. Sad ellers og syntes at alle andre tilsyneladende også var ramt af andetstedstilstedeværelsesfravær - og så er du lige blevet børnelæge i mellemtiden...
    Tillykke altså! Var ellers forbi dit domicil idag og tænkte at det var længe siden, men jeg havde en zoo aftale med Oskar, så jeg droppede overraskelsesbesøget med kager.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - ja, pludselig sker der endelig noget!
      Vi må snart ses....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails