mandag den 24. marts 2014

Cowasocky

Det her må være det strikkede svar på gåden: Hvad får man, hvis man krydser en ko og en strømpe?
Svaret ser du på billedet!
Da jeg så dem første gang, undrede jeg mig over, at tæerne var fri. Men det er de ikke.
De er yver!
Opskriften er her.

This must be the knitted answer to a riddle asking what you get if you combine a cow and a sock?
The answer is right there in the photo!
When I first saw them, I was wondering why the toes were not covered. Turns out they are.
They are the udder!
The pattern is this.

8 kommentarer:

  1. Strømper med indbygget yver - det har jeg godt nok aldrig set før :) Ved ikke om jeg synes de er pæne, men de er da ret sjove ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er virkelig opfindsomme! Men jeg er ikke sikker på, at de lige ville komme på mine fødder.....

      Slet
  2. Yver haha, godt du skrev det, for jeg havde ogsaa et kig paa de der bare taeer haha.

    SvarSlet
  3. Der er sjove - men praktiske hmmm

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, praktiske er vist ikke det ord, man lige tænker først!

      Slet
  4. Svar
    1. Pas nu bare på..... Du har fødselsdag om knap 1 år - det er vist lige den tid det tager at strikke dem! :-D

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails