torsdag den 20. marts 2014

Noget at fejre / Reasons to celebrate

På en eller anden måde, synes jeg, der skulle fejres ting. Altså - fejres ved at besøge en garnbutik! 
Jeg ville fejre
- at jeg snart bliver grandtante 
- at jeg er færdig som børnelæge
- at jeg nu - takket være en sekretærs indsats i går - nu rent faktisk kan se frem til at få løn for mit arbejde!
Det er da gode ting, ikke? Derfor gik jeg forbi Jorun. Men altså. Kunne ikke få mig selv til at købe garn. Der var heller ikke lige det der mønster jeg ikke kunne leve uden. Så det endte med en rundpind. Str. 2 mm! (Det må vel prøves! Til noget baby-halløj er det vel til at overleve.....)

In one way or another, I thought there were things to celebrate. You know - celebrating by visiting a yarn shop!
I wanted to celebrate 
- that I'll be a great aunt soon
- that I'm a pediatrician
- that I since yesterday - thanks to a very nice secretary fixing things - can actually expect to get paid for my work!
Those are good things, aren't they? So I passed by Jorun. But you know what? I couldn't get around to buying any yarn. I didn't find that special pattern I really needed, either. So I ended up buying a circular needle. Size 2 mm! (I have to try it, I guess. For some baby's stuff it won't be too bad.....)
Det var jo faktisk også en fest i lørdags til koncert. Anja har skrevet om det, så I får også lidt billeder her. Jeg stod ret godt - næsten oppe foran, og kunne se en del. F.eks. Kevin, der spillede keyboard.
Det var sådan en fantastisk koncert! Med mulighed for at synge med på alle de gamle hits. Og skrige lidt.

It was kind of a party last Saturday for the concert. Anja already told a bit about it, so I'll show a few photos as well. I had a great spot - almost at the front - and was able to see quite a lot. For instance Kevin playing the keyboard.
It was an amazing concert! With great opportunities of singing along with the band while they performed all the old hits. And scream a bit.
Det meste af tiden så det nu sådan ud. Stadig ikke dårligt, for der var faktisk også en storskærm.
De viste reklamer for den film om Backstreet Boys, der skulle komme i år (som jeg skal se....). Der var også reklame for et cruise med Backstreet Boys. Jeg stiller gerne op! Hvis ikke det var fordi, det er så dyrt, og fordi jeg nok ville være den absolut eneste der strikkede på et helt skib med skrigende kvinder.
Kan I se det for jer?
Nå. Men der kom da noget at se frem til. Jeg opdagede nemlig, at de skal give koncert i London, mens jeg er derovre en weekend..........

Most of the time it looked like this, though. Still not bad, since there was also a giant screen.
They showed commercials for the Backstreet Boys movies to be shown this year (I'm going to see it.....). There was also a commercial for a Backstreet Boys cruise. I'd gladly go! If not for the fact that it is very expensive, and the fact that I would be the only one knitting on an entire ship filled with screaming women.
Can you visualize that?
Well. But there is something to look forward to. I discovered that their concert in London is while I'm there for a weekend........

8 kommentarer:

  1. Hahaha - jeg kan se det for mig. Gad vide hvem der ville få mest opmærksomhed, kvinden med strikkepinde eller de andre? :))

    SvarSlet
  2. Det var da ogsaa en masse ting at fejre. Hjertelig tillykke med det hele.
    Legede du rigtig teenager-fan til koncerten????? Med skrig og hyl og det hele???? Jeg kan lige se det for mig hihi.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var lidt skrig, ja. Det var sjovt!

      Slet
  3. Du har ret man kan altid finde noget at fejre, og det gøres vel ikke meget bedre end at besøge en garnbutik :))))

    SvarSlet
  4. Stort tillykke med det, som du har at fejre - det er bestemt også rimeligt, at du så køber dig strikkepinde ;-) Det er jo vigtigt at forkæle sig selv - og garn og pinde er så absolut noget, som er helt på sin plads med så mange gode ting, der sker hos dig.

    ...og hvor er det altså fedt, at du også var til koncerten - og er fan af drengebandet. Jeg kan godt lide, at det er Kevin, du viser et billede af ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt at forkæle sig selv. Det er det altså.....
      Kevin - ja. Han er da en favorit! Ham og Howie D. Og Brian.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails