søndag den 1. august 2021

2 nøgler / 2 skeins

Jeg har snydt. Denne post er skrevet inden jeg tog til bryllup. Jeg kan godt lide en opdatering på bloggen hver dag, men jeg gider ikke slæbe computer med til bryllup, så derfor får I lige en pause-"fisk" her. 
Nu er der brugt 2 nøgler garn til min sweater, hvilket skulle være cirka 15%. Lige nu føles det ret uendeligt - altså raglan oppefra, når der bare bliver flere og flere og flere masker er rimeligt desillusionerende. Siger det bare.....
Nå. Men mønsteret er nået til en gentagelse, og jeg synes stadig det er rigtig flot. Det går lidt langsomt, men satser stadig på at blive færdig i august. Hvem ved?

I've cheated. This post was written before I went to the wedding. I like an update on my blog every day, but since I don't want to bring my computer to the wedding, this is like the fish cam on Danish tv in the 80's when there was a break in the tv programs. 
So now I've used 2 skeins of yarn for my sweater, which is supposed to be around 15%. Right now, it feels like forever - you know, raglan from the top, when the number of stitches just grow and grow and grow is so demotivational. If you need to know.....
Well. But I've come so far that the pattern is repeating itself, and I still really like it. It's growing slowly, but I would love to finish during August. Who knows?

2 kommentarer:

  1. Den bliver flot, hvad hedder mønsteret?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mønsteret hedder Golden Moments og er fra Drops.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails