søndag den 29. august 2021

At måle / Measuring

Som det tydeligt ses, gik min plan B også i vasken. Sweateren er stadig ikke færdig. Men den er da kommet så langt at jeg meget snart skal strikke ribkant forneden!
Det der med at måle på strikketøj er jeg ikke fan af. Jeg har svært ved lige at finde ud af, præcis hvor mange centimeter som bliver rigtigt. Men altså - så måler jeg bare på nogle bluser jeg ved passer! Det gælder egentlig både krop og ærmer. Eller måske især ærmerne! 
Så her er den så, og det passer altså. Det er snart tid til rib!

As you can obviously see, my plan B didn't work out either. The sweater is still not done. But I've gotten so far that I will soon have to knit the rib edge at the bottom!
Measuring on knitted stuff is not my favorite thing. I find it difficult to see, exactly how many centimeters that will be right. But then I just measure on sweaters that I know fit well! Actually, I measure both the body and sleeves. Well. Especially the sleeves!
So here it is, and it's true. Almost time for the ribbing!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails