torsdag den 26. august 2021

Usædvanligt / Unusual

Jeg strikker røde strømper til min nevø. I dejlig Wollmeise, som jo er lidt tykkere end almindeligt strømpegarn. Det er faktisk også sjovt med striber. 
Ihvertfald går det temmelig hurtigt, så da jeg i går nåede til tåen på den første strømpe opdagede jeg, at foden er lige lidt længere end jeg havde tænkt. Sådan 1-2 centimeter. Jeg håber, det går. For jeg gider ikke trevle op. 

I'm knitting red socks for my nephew. In lovely Wollmeise, which is a bit thicker than normal sock yarn. It's actually also quite fun making stripes. 
So actually, it's a very fast work, and yesterday, when I got to the toe of the first sock I realized that the foot is a little bit longer than what I had planned. About 1-2 centimeters. I do hope it will be okay. Because I don't want to unravel anything. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails