mandag den 23. august 2021

Jeg elsker dem her / I love these

Hindbær er helt anderledes end jeg troede. Ihvertfald dem i min have! Lige nu er der mange hindbær hver dag, og jeg samler dem, så jeg kan lave en lagkage til min fødselsdag. Der er bare noget særligt med hindbær fra egen have..... Og det er skønt at de er modne lidt senere end alt andet! Dagens opskrift er på strikkede hindbær. Jeg er sikker på at de kan bruges til noget. 
 


Raspberries are very different from what I thought. The ones in my garden, at least! Right now, I have raspberries every day, and I collect them, so I can make a cake for my birthday. It's really special using raspberries from your very own garden.... And I love how they are ripe a bit later than anything else! Today's pattern is for knitted raspberries. I'm sure they can be used for something. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails