søndag den 21. januar 2024

Nu MÅ den snart være færdig / It will be done very soon now

Det hjalp vældigt meget at være til møde! Ærmerne er strikkede og hænger nu sammen med kroppen, og der mangler bare lige bærestykket. Jeg håber altså sådan at den bliver færdig i dag så den kan komme med i uldvasken. Den skal lige strækkes godt når den skal tørres denne her, for selv om strikkefastheden passer (jeg tjekkede det selvfølgelig først da jeg var bekymret for størrelsen....) synes jeg den er lidt smal. 
Men jeg er ikke så god til børns reelle størrelser, så jeg håber det går!

It helped quite a lot being in a meeting! The sleeves are done and are connected to the body, and I just need to finish the yoke. I do hope it will get done today so it can get in the wool-wash. It needs a bit of stretching when drying, this one, because although the gauge is right (of course I only checked it once I was worried about the size.....), I do think it's a bit narrow. 
But I'm not very good at the real sizes of kids, so I hope it will be fine!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails