søndag den 7. januar 2024

En udfordring / A challenge

Til min fødselsdag fik jeg mumi-strømpebogen i gave. Alle de strømper fulde af mønsterstrik! Virkelig flotte, men også virkelig ikke noget jeg har drømt om at strikke......
Alle som har set bogen har fået stjerner i øjnene og fortalt hvilke de gerne vil have, så jeg kan jo ikke bare lade være! Min nevøs kone har snart fødselsdag. Jeg fik bogen af de to, så jeg tænkte at det må være den rigtige fødselsdag at kaste sig ud i det her til. I bogen bruger de tykt strømpegarn og de er strikket på pind 3. Jeg har ikke så tykt strømpegarn, men nu prøver jeg med Wollmeise garn og pind 2,75 mm og så må jeg se hvordan det går!

For my birthday, I got the Moomin-sock book as a gift. All those socks filled with pattern! Really pretty, but also really not anything I have been dreaming about knitting.....
Everybody who has seen the book have gotten stars in their eyes and told me which socks they want, so I can't just not do it! My nephew's wife's birthday is coming up. They were the ones giving me the book, so I guess it's the right moment to try this. In the book, they are using thicker sock yarn and knitting them on 3 mm needles. I don't have that heavy sock yarn, but now I'm trying with Wollmeise yarn and size 2.75 needles, and then we'll see how it turns out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails