lørdag den 20. januar 2024

Wollmeise!

Denne uge byder på endnu et møde og endnu en togtur. Jeg strikker KUN Wollmeise. Åbenbart! Det første ærme til kattesweateren er i gang, og mumi-strømperne er også godt på vej. 
Jeg håber et godt møde kan gøre det sidste! 
Lige det her møde - i Kolding - var jeg på for 5 år siden, lige efter jeg havde skrevet under på huset. Jeg kan stadig huske følelsen. Det var så vildt! Det er det stadig. Hver eneste morgen er jeg taknemmelig for mit hus. Jeg må huske at strikke mens jeg tænker på det.......

This week holds another meeting and another train ride. I'm ONLY knitting Wollmeise. Apparently! The first sleeve for the cat sweater has started, and the moomin socks are also growing. 
I do hope a nice meeting will be enough to get things done!
This very meeting - in Kolding - is where I was 5 years ago, right after I signed for the house. I still remember the feeling. It was so crazy! It still is. Every morning I wake up grateful for my house. I just need to remember knitting while thinking about it......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails