tirsdag den 2. januar 2024

Forventninger / Expectations

Jeg skal ikke bare strikke en Weasley-sweater her i det nye år. Jeg havde vist hende på 8 år dette mønster som hun syntes var pænt. Derefter strikkede jeg alt muligt andet og glemte helt hvilke farver hun gerne ville have, så jeg blev temmelig flov da jeg mødte hende for et par uger siden og hun spurgte, hvor langt jeg var kommet på hendes sweater?
Det førte til at jeg med det samme bestilte garn og lod hende vælge farverne så de blev rigtige. Da jeg mødte hende lige efter jul LOVEDE jeg så at jeg ville sidde og strikke på hendes sweater når jeg så nytårskoncert. 

I'm not just knitting a Weasley-sweater now in the new year. I'd shown the 8-year old this pattern that she liked. And then I knit lots of other projects and forgot what colors she had been talking about, so I was so embarrassed when I met her a few weeks ago and she asked me how far I had come on her sweater?
Because of that I immediately ordered yarn and let her pick the colors so they were right. When I met her again right after Christmas, I PROMISED that I would be knitting on her sweater when watching the New Year concert from Vienna. 

Derfor er ribkanten nu strikket. Der skal være i alt 8 katte på sweateren i hendes størrelse og jeg kan vælge mellem 24 mulige katte. Så hvis det ikke skal gå helt galt skal jeg lige have printet mønsteret på en måde så jeg kan klippe kattene ud og sætte dem i rækkefølge. 
Jeg tror den bliver sjov at strikke, og det er så dejligt med Wollmeise!

So now the rib edge has been knit. There are going to be a total of 8 cats on the sweater in her size, and I can choose from 24 possible cats. So to prevent total chaos I just need to print the pattern in a way so I can cut out the cats and set them in order. 
I do think this will be a fun knit, and I just love using Wollmeise!

4 kommentarer:

  1. Ej hvor sjovt med de forskellige katte!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig sjovt! Så bliver alle sweatre forskellige.

      Slet
  2. Skønt mønster - og valgfriheden mellem kattene er virkelig en sej detajle ved det mønster!
    Godt nytår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Det er næsten svært at vælge mellem alle kattene!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails