lørdag den 4. maj 2024

Mange cirkler / Lots of circles

Jeg har fået strikket ret meget de sidste par dage, så skaftet er færdigt på nummer 2 strømpe til min svigerinde. 
I dag står den på arbejde. Forhåbentlig bliver togturen rigtigt effektiv så jeg kan blive færdig! Resten af strømpen er jo bare glatstrik. Det er bare at få strikket!

I've been knitting quite a bit these last days, so the leg is done on the second sock for my sister-in-law. 
Today, I'll be working. Hopefully the train ride will be very efficient so I can get it done! The rest of the sock is just stocking stitch. Just keep knitting!

2 kommentarer:

  1. Det er velnok fint; jeg ser bitavler, ikke cirkler - det er nok en "erhvervsskade", jeg var biavler i mange år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er rigtig nok - de er meget mere sekskantede en mønsterets navn "circles" lægger op til!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails