tirsdag den 7. maj 2024

11

Endelig, ENDELIG er de færdige! Min svigerindes strømper ligger nu i posten med resten af hendes gave, og jeg håber virkelig hun kan lide dem!
De startede som et bundt Wollmeise med sort og lilla. Hun kan godt lide lilla. Jeg syntes det var for kedeligt med ribmønster, så jeg fandt det her enkle mønster på Ravelry og så fandt jeg noget andet Wollmeise med lilla og blå til mønsterfarve. Jeg synes de er blevet ret fine og jeg håber hun kan lide dem! (Og passe dem!) 
De vejer 110 gram. 

Finally, FINALLY they are done! My sister-in-laws socks are now in the post with the rest of her present, and I really do hope she likes them!
They started as a skein of Wollmeise in black and purple. She likes purple. I did find rib-pattern too boring, so I found this simple pattern at Ravelry, and then I found some more Wollmeise in purple and blue for the contrast color. I do think they turned out really fine and I really hope she likes them! (And that they fit!)
They weigh 110 grams. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails