torsdag den 2. maj 2024

Travl onsdag / Busy Wednesday

I går var det officiel fridag i Sverige, så jeg havde glæde af en dag derhjemme mens mange andre her i Danmark arbejdede. Det føltes rigtig godt! 
Jeg nåede en hel masse ting! Jeg kom til Frederiksberg og købte fuglemad (jeg er usikker på om fuglene reelt er så kræsne eller om det bare er mig som tror de er det!) og da jeg alligevel var på de kanter købte jeg også strømpegarn i "ægte" Ravenclaw farver. Dem øverst som jeg panik-købte i lørdags, ser ikke rigtige ud! 

Yesterday was national day off in Sweden, so I enjoyed a day at home while many others here in Denmark worked. It felt really good!
I did so many things! I went to Frederiksberg to bud food for the birds (I'm not sure if they really are picky or if it's just me thinking that is the case?) and since I was in the area, I also bought sock yarn in "genuine" Ravenclaw colors. The top skeins were some that I panick-bought on Saturday, but they are not the right shade!
Jeg fandt også noget stof frem til dynebetræk til den kommende baby. Det er skam også blevet klippet, men så nåede jeg heller ikke længere fordi jeg også lige skulle fikse en del i haven. Og købe ind. Og begynde at flytte senge rundt så jeg kan få lavet min væg og stadig sove et sted hvor jeg kan lukke døren!

I also found some fabric for the coming baby's duvet. The fabric got cut, but then I didn't get any longer on this because I also had to fix some things in the garden. And do grocery shopping. And start moving the beds around so I'm ready to get my wall done and still being able to sleep in a room where I can close the door!
I haven kæmpede jeg med ukrudt (igen) og er nu øm i hele kroppen (igen). Græsset blev klippet - også kanterne - og nu ser det pænere ud. Hængekøjestativet er kommet ud og der er blevet vandet. 
Jeg fandt også de her som ikke er påskeliljer. Men de er godt nok fine!

In the garden, I fought with the weeds (again) and now my entire body hurts (again). The grass has been mowed - even the edges - and looks nicer. The hammock stand is out again and I watered. 
I also found these. They are not Easter lilies! But they look very pretty!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails