søndag den 5. maj 2024

Hmprh

Planen var at vise jer de FÆRDIGE strømper her! Jeg læste endda en artikel i går så jeg kunne strikke til den, men så var der så meget jeg ville rette i så jeg ikke fik strikket. 
Nå. Men nu MÅ de da snart blive færdige! Jeg har lige to par pigestrømper jeg skal have strikket inden næste weekend. Heldigvis skal jeg til Bornholm på torsdag, og sådan en god sejltur hjælper sikkert!

The plan was to show you the FINISHED socks here! I even read an article yesterday, because I could knit at the same time, but I found so much to correct that I never got around knitting. 
Well. But I guess they MUST get done soon! I have to knit 2 pairs of girls socks before next weekend. Fortunately, I'll be going to Bornholm on Thursday, and a nice ferry ride will surely help!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails