lørdag den 4. april 2020

Mit lille træ / My tiny tree

Jeg er jo have-analfabet og temmelig mistroisk i forhold til mine egne evner i forhold til planter.
Så jeg var ret overbevist om at det lille kirsebærtræ ikke ville overleve. Bare fordi.
Men se!
Glæder mig til bladene kommer helt ud og det bliver jo spændende at se, om der kommer bare en enkelt lille blomst i år.

You know I am a garden novice and quite sceptical considering my own abilities with plants.
So I was quite convinced that the little cherry tree wouldn't survive. Just because.
But look!
I can't wait until the leaves are all out and then it will be exciting whether there will be just a single tiny flower this year.
Det ligner stadig mere en kirsebær PIND end et træ. Så der går nok lige et par år inden det vokser mig over hovedet..... (For det skulle det gøre, selv om det er et dværg-kirsebærtræ.)

It still looks more like a cherry STICK than a tree. So I guess it will be a few years before it grows over my head...... (It's supposed to do that, although it's a tiny variant.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails