torsdag den 9. april 2020

Det føles rart / It feels good

Ind imellem strømperne, og mens jeg venter på påske-fridage, så strikker jeg også noget andet end strømper.
Det ER bare hyggeligt også at strikke til mig selv, og faktisk er der nu kommet de første striber på ryggen, så jeg kan se at den vokser.
I dag er almindelig arbejdsdag i Sverige. Det er træls. Der er masser at lave, også selv om vi ikke har Corona-patienter. Der er stadig mange andre måder børn kan have problemer med lungerne.
Glæder mig til nogle fridage.

In between the socks, and while I'm waiting for my Easter-days off, I also knit other things than just socks.
It's SO nice also knitting for yourself, and the back is so long by now that the first stripes are there, making it easier to see it grow.
Today is a normal work-day in Sweden. It's annoying. There is plenty to do, even though we have no Corona-patients. There are still so many other ways children can have problems with their lungs.
I can't wait to have some days off.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails