tirsdag den 28. april 2020

Starten på et lam / The beginning of a lamb

Den hæklede elefant jeg lavede for et godt stykke tid siden skal have selskab af et lille lam.
Jeg kunne ikke rigtig lide de mønstre jeg havde fundet, men så faldt jeg pludselig over det her "Brombær" mønster (tror jeg nok det hedder) mens jeg ledte efter noget andet, og nu kommer jeg altså til at improvisere et lille lam.
Så må vi håbe, at min nieces små piger ikke kommer til at vokse op med den vildeste vrangforestilling om hvordan lam ser ud.......

The crochet elephant that I made a while back, will have company from a little lamb.
I really didn't like the patterns I found, but then I suddenly stumbled across this "Blackberry" pattern (I think that's the name) while looking for something else, so now I actually started improvising a tiny lamb.
We can only hope that my niece's small girls will not grow up with a crazy delusion of what lambs look like.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails