fredag den 19. marts 2021

Masser af tomater / Plenty of tomatoes

De der tomater jeg såede er vokset ret godt. Jeg har tyndet ud i dem, så nu er der kun 3 almindelige og 3 bøftomater af de 10-12 små spirer som kom op af hver. Stadig temmelig mange planter, altså. 
Derudover har jeg sået små "ribs-tomater" som kun lige er kommet op ad jorden. 
Alt i alt bliver det jo nok sådan i år, at jeg skal have hele TRE tomatplanter i haven!?!?!?!? Tror da NOK lige det bliver til noget suppe igen i år! Og så håber jeg, at jeg kan begrænse mig herfra. Det duer altså ikke hvis der lige kommer en ny slags tomater til hvert år........

The tomato seed I planted grew really well. I thinned out the seedlings, so now I only have 3 normal tomatoes and 3 beef tomatoes from the 10-12 seedlings of each. Still a lot of plants, to be true. 
Furthermore, I planted tiny little mini-tomatoes that just came out of the earth. 
So all in all it will be a year of THREE kinds of tomato plants in my garden!?!?!?!?! I really DO think I'll have soup again this year! And then I really need to pull myself together from here. It's no good if I add a new kind of tomato every year.......

2 kommentarer:

  1. Skønt med tomater og suppe- der er virkelig noget godt at se frem til😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det bliver så dejligt! Der bliver jo vildt mange tomater.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails