søndag den 21. marts 2021

Jeg er imponeret / I'm impressed

Min niece, som har kastet sig ud i strikkeriet, formentlig hjulpet på vej af corona-nedlukning og kedsomhed, er godt i gang med at strikke af det garn jeg farvede. Hun strikker denne her som jo nok aldrig har stået højt på listen over begynder-strikketøj, men altså - det er sjovere at strikke noget man gerne vil have, så jeg har bare bakket op. 
Nu er hun så færdig med halskanten, og næste weekend skal vi i gang med vende-pinde og raglan-udtagning. Det skal såmænd nok gå, tænker jeg! Og imponeret er jeg......

My niece, who started knitting, possibly partly due to the corona-lockdown and from being bored, has started knitting with the yarn I dyed. She is making this one, a pattern that I'm quite sure never made it to the list of good patterns for a new knitter, but you know - it's more fun making something you really want, so I'm just cheering her on. 
So now she finished the neck, and next weekend we'll start the German short-rows and increasing for raglan. I'm sure it will work out fine! And I'm impressed......

4 kommentarer:

  1. Hvor dejligt bare at springe ud i det,i stedet for at se begrænsninger.Tænker også hun er rigtig godt hjulpet med dig på sidelinjen😊

    SvarSlet
  2. Hvor er hun sej. Man kan ikke se at hun e nybegynder. Det er så jævnt og fint. Og det er jo meget mere motiverende at strikke noget man har lyst til at gå med frem for karklude og køkkenhåndklæder. Rigtig god vind til jer begge to. Knus til jer begge fra Gudhjem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ja, jeg synes også det er SÅ meget sjovere med en sweater istedet for karklude og sådan noget!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails