tirsdag den 30. marts 2021

Se lige her / Look at this

Lige pludselig i weekenden gik det stærkt. Pludselig havde jeg lukket af til halsen, strikket den ene skulder og så den anden skulder, og nu har jeg et helt forstykke! Det er jo for vildt!

Suddenly this weekend things sped up. Suddenly, I cast off stitches for the neck, knit one shoulder and then the other shoulder, and now I have the entire front! It's crazy!

Det er jo en opskrift som ikke er helt færdig, og der har været knas med ærmerne for at få dem til at passe til skulderen. Jeg havde ændret i det øverste af ærmet, og så strikkede jeg forstykket så det ville passe til ærmet. 
Så altså - halsen ser ret dyb ud. Men det går nok. Nu mangler jeg kun ryggen i perlestrik.......

The pattern is a work in progress, and we had some trouble with the sleeves to make them fit nicely with the shoulders. I've changed the top of the sleeve a bit, and then I made the front so long that it would fit the sleeve. 
So, well - the neck looks kind of deep. But it will be fine. Now I just need the back without pattern.....


2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails