lørdag den 7. oktober 2023

Hamstring / Hoarding

Jeg skal snart over til min søster og Co. Det betyder at hvert eneste indkøb inkluderer lidt ekstra slik. Mest lakrids. 
Det er virkelig heldigt at arbejde i Sverige hvor slik er så meget billigere! (Og hvor de har Marabou chokolade med saltlakrids. DET kan man ikke engang få i Danmark!) 
Gad vide hvor meget jeg kan nå at få med denne gang......

I'll be going to my sister and Co. very soon. It means that every single time I go shopping, I buy some extra candy. Mostly licorice. 
It's really lucky to work in Sweden where candy is so much cheaper! (And where you can buy Marabou chocolate with salt licorice. You can't find that in Denmark!)
I wonder how much I will bring this time.......

2 kommentarer:

  1. Marabou med saltlakrids var her en kort overgang - det var godt! Ja, hvorfor er svensk slik så meget bedre (og billigere)? Pæresoftice, Röda & Svarta Båtar ... Nu fortryder jeg lige at jeg ikke blev boende i Helsingør, for så var jeg på vej til færgen ;)
    Saltlakrids er så vidt jeg ved, den ting de fleste udenlandsdanskere savner allermest.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg ved ikke hvad der er med det svenske slik! I går handlede jeg en ordenlig bunke mere. Det bliver så dejligt med ferie.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails