fredag den 13. oktober 2023

Luksus / Luxury

 

Altså. Jeg mangler ikke garn. Heller ikke strømpegarn. Men da jeg lige kom forbi en side med håndfarvet garn på Facebook fra Uldfeen, kunne jeg ikke lade være....
Det var virkelig luksus at åbne pakken med lidt ekstra gaver i. Normalt er jeg sådan en type som egentlig gerne bare vil have det jeg har købt. Men lige denne her pakke med lidt ekstra synåle og et fint mini-skein gik lige i hjertet på mig! 
Jeg kan altså ikke fortryde det her køb. Smuk lyserød, fin grøn og en smuk blå med lidt andre farver i. Eftersom jeg strikker alle de strømper skal jeg såmænd nok få det brugt. 

Well. I don't suffer from a lack of yarn. Or even sock yarn. But when I stumbled across a page with hand-dyed yarn on Facebook, I couldn't help myself.....
It was such a blast opening the package with a few extra presents inside. Normally, I'm a kind of person who just want to get what I bought. But this package with a few extra needles and a pretty mini-skein went straight to my heart!
I will not be sorry I bought this. Beautiful pink, pretty green and a beautiful blue with a few other colors in it. Since I knit so many socks, I'm sure I'll get to use it. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails