torsdag den 19. oktober 2023

Tid med familien / Time with my family

Det er herligt at bruge tid med familien. HELE familien! Søde Daisy her virkede som om hun helt havde glemt at jeg findes, men hun blev SÅ glad for at se mig igen! Det er så hyggeligt med en hund, og jeg nyder at bruge tid med Daisy, når det bare ikke inkluderer at samle hundelort op.......

It's lovely spending time with the family. The ENTIRE family! Sweet Daisy seemed like she totally forgot that I even exist, but she was SO happy when seeing me again! Dogs are just the best, and I love spending time with Daisy, as long as I don't have to pick up her poop........
Tid med familien inkluderer også virkelig dejlig mad. Det er luksus hver dag at sidde og spise sammen med andre, og endnu mere luksus at få japanske fiske-vafler med chokoladefyld til morgenmad en morgen! (ellers spiser jeg havregryn)
Jeg kender ikke andre som laver sådan nogle.

Time with my family also includes really nice food. It's luxury to sit with others at the meals every day, and even more luxurious having these Japanese fish-waffles with chocolate filling for breakfast one morning! (otherwise I eat oats)
I don't know anyone else making these. 
Jeg var på tur med min søster og mindste nevø til Peddler's village som er en meget hyggelig lille landsby. Her stiller de op til billede. 
Det er virkelig godt at komme så langt hjemmefra og bare slappe af. Jeg elsker det!

I was on a small trip with my sister and youngest nephew to Peddler's village, which is a very cozy little village. Here they are, posing for a photo. 
I just love getting away from home like this, with nothing to do but relaxing. I love it! 

4 kommentarer:

  1. Kan godt forstå du nyder at være sammen med familien - det lyder til at være en rigtig dejlig ferie.

    SvarSlet
  2. Japanske fiske-vafler, nu er jeg misundelig! Du har en god familie.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails