tirsdag den 17. oktober 2023

Fossiller / Fossils

En god flyvetur og en dejlig ferie var lige hvad jeg havde brug for! Sweateren med fossiller som jeg startede på inden sommeren har endelig fået noget opmærksomhed og det begynder faktisk at ligne noget godt!
Jeg troede at jeg lige kunne strikke hele mønsteret på flyveturen, men det tager altså lidt mere tid end jeg troede. Men nu skal den bare bliver klar så det arme barn kan bruge sin sweater her til vinter!

A nice flight and a lovely vacation was exactly what I needed! The fossil-sweater that I started before summer, finally got some attention and it's beginning to look like something good!
I did think that I could just knit the entire pattern while flying, but it does take a bit more time than I thought. Now it just need to get done so the poor child can use his sweater this winter!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails