fredag den 6. oktober 2023

Tæt på en lykkelig slutning / Getting close to a happy ending

Mit Karen Noe inspirerede sjal nærmer sig en afslutning. Størrelsen er ved at være fin, og jeg kan se at garnnøglet med det håndfarvede merinogarn bliver mindre og mindre, så jeg kan næsten se målstregen! På Fanø købte jeg maskemarkører med vingummibamser. De er helt vildt søde og har siddet pænt på sjalet hele vejen. 
Pyh - det er virkelig dejligt at det ser ud til at jeg når det! Glæder mig til at vise jer det færdige resultat. 

My Karen Noe inspired shawl is nearing the end. The size is starting to look fine, and I can see the skein of the hand-dyed merino shrinking all the time. Seems like I can almost see the goal!
While at Fanø, I bought stitch-markers with gummy bears. They are so incredibly cute and have been sitting nicely on the shawl all the way. 
Phew - I'm happy it looks like I'll make it in time! Looking forward to showing you the finished result. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails