fredag den 20. oktober 2023

Besværligt / Difficult

Nå, men denne ferie har været lidt anderledes end normalt. Min bagage kom nemlig ikke med til USA men blev i Canada. Den første taske kom frem efter 3 dage, med tortelini ud over det hele (min ene nevø elsker tørret tortelini som han ikke kan få fat på i USA). Den anden kan de ikke lige finde. 
Jeg har så shoppet tøj til mig selv, hvilket jo er hyggeligt, men jeg ville altså også gerne bare have mine ting. Det er heldigt det er første gang det rigtig er et problem!

Well. So this vacation has been a bit different. My luggage never joined me to the US, but stayed in Canada. The first bag arrived after 3 days, with tortellini all over (one of my nephews loves the dry tortellini but can't find it over here). The other bag is nowhere to be found. 
So I shopped clothes for me, which is kind of nice, but I would still love to get my own stuff. I'm happy, though, that it's my first time with this problem!

2 kommentarer:

  1. Åh nej.
    Hvor er alt slikket ?
    Og hvad med strikketøjet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du. Det er noget lort! Men det meste strikketøj var i håndbagagen, heldigvis.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails