tirsdag den 24. oktober 2023

Usædvanligt / Unusual

Jeg har faktisk ikke købt garn i denne ferie! Som i overhovedet ikke! Men jeg har købt et par strikkebøger, så det er ikke helt håbløst. 
Denne her Disney strikkebog købte jeg på Amazon så den var hos min søster da jeg kom. Den er faktisk rigtig fin, og der er et par mønstre jeg godt kunne tænke mig at lave. For eksempel Ariel-strømperne oppe i hjørnet af forsiden? Altså - HVOR fine er de? 

I actually didn't buy any yarn this vacation! Like nothing at all! But I did buy a few knitting books, so it's not totally hopeless. 
This Disney knitting book was bought on Amazon and was waiting at my sister's when I arrived. It's actually a really nice book, and there are a few patterns that I'm thinking about knitting. For instance the Ariel socks in the top right corner in the front photo? HOW pretty are they?
Den anden bog var lidt mere panikkøb. Bogen er snart 20 år gammel, så man kan ikke bare få fat på den. Jeg havde et eksemplar i min kuffert (og en næsten færdig sweater. Hulk!) som forsvandt, og der er altså nogle gode opskrifter i, så jeg var bare glad da jeg kunne nå at få fat på den inden jeg skulle hjem. Den der dødningehovedsweater skal altså stadig strikkes, også selv om jeg skal starte forfra......

The other book was bought because I kind of panicked. The book is almost 20 years old, and not easy to find. I had one of these in my suitcase (with the almost done sweater. Sob!) that disappeared, and there are some really nice patterns in this one, so I was happy to get hold of one before I was going home. The skull sweater still needs to be made, even if I have to start all over.....

4 kommentarer:

  1. Forsvunden kuffert med strikketøj - hvor surt! Er der slet intet håb om at den dukker op igen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber stadig en lille smule, men i Kastrup kunne de ikke se en kuffert i systemet som ligner min. Hverken i Toronto eller Kastrup, så jeg tror ikke rigtig på det....

      Slet
  2. Heldigt du kunne få fat i bogen igen,når den er så gammel.- Men rigtigt ærgerligt du har mistet dine ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du - det er jeg glad for! Men jeg er så ærgerlig over at have mistet min Afrika-jakke og min undulatbluse. OG den ret nystrikkede røde sweater med hulmønster. Jeg må i gang igen!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails